Specialiosiomis pedagogėmis mokykloje dirba
Kabineto Nr. 314
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Konsultacijų laikas |
Pirmadienis |
7.30 – 17.00 |
15.45 – 17.00 |
Antradienis |
7.30 – 18.00 |
15.45 – 18.00 |
Trečiadienis |
7.30 – 18.00 |
15.45 – 18.00 |
Ketvirtadienis |
7.30 – 16.30 |
13.00 – 15.45 |
Penktadienis |
9.55 – 11.00 |
|
Kontaktai
Kabineto Nr. 315
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Konsultacijų laikas |
Pirmadienis |
7.45 – 14.45 |
7.45 – 9.00 |
Antradienis |
7.45 – 16.00 |
15.00 – 16.00 |
Trečiadienis |
7.45 – 15.00 |
|
Ketvirtadienis |
7.45 – 15.00 |
12.00 – 13.00 |
Penktadienis |
7.45 – 14.00 |
|
Kontaktai
Kabineto Nr. 223
Darbo laikas
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Konsultacijų laikas |
Pirmadienis |
7.30 – 18.00 |
7.45 – 8.05 10.40 – 10.55 11.40 – 12.15 |
Antradienis | ||
Trečiadienis | ||
Ketvirtadienis |
7.30 – 18.00 |
7.45 – 8.05 10.40 – 10.55 11.40 – 12.15 15.00 – 17.00 |
Penktadienis |
7.30 – 18.00 |
7.45 – 8.05 10.40 – 10.55 11.40 – 12.15 15.00 – 16.00 |
Kontaktai
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių ir didinti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.
Uždaviniai
- Pastebėti ir nustatyti mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus mokinių ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
- Skatinti mokinių saviraišką, pasitikėjimą savimi.
- Stiprinti mokytojų, tėvų/teisėtų vaiko atstovų gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.
Specialiojo pedagogo veiklos funkcijos
- Teikia pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
- Organizuoja specialiąsias pedagogines pratybas, kuriose lavina mokinių sutrikusias funkcijas bei padeda jiems išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius ugdymo būdus ir metodus, atsižvelgdamas į kiekvieno mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Atlieka pedagoginį vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms, bei įvertina jų mokymosi pažangą.
- Konsultuoja mokytojus, kaip pritaikyti ugdymo programas, mokymo priemones, kaip teikti pagalbą, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją.
- Bendradarbiauja su mokytojais, klasių vadovais, sudarant individualizuotas ir pritaikytas programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, konsultuoja tėvus/teisėtus vaiko atstovus, tiesiogiai dalyvaujančius mokinio ugdymosi procese.