Specialusis pedagogas

Specialiosiomis pedagogėmis mokykloje dirba

Beatričė Korsakaitė Specialioji pedagogė

Kabineto Nr. 314

Darbo laikas

Savaitės diena

Darbo laikas

Konsultacijų laikas

Pirmadienis

7.30 – 17.00

15.45 – 17.00

Antradienis

7.30 – 18.00

15.45 – 18.00

Trečiadienis

7.30 – 18.00

15.45 – 18.00

Ketvirtadienis

7.30 – 16.30

13.00 – 15.45

Penktadienis

9.55 – 11.00

 

Kontaktai

El. paštas Rašyti

Olga Mager-Mikulevičienė Specialioji pedagogė

Kabineto Nr. 315

Darbo laikas

Savaitės diena

Darbo laikas 

Konsultacijų laikas

Pirmadienis

7.45 – 14.45

7.45 – 9.00

Antradienis

7.45 – 16.00

15.00 – 16.00

Trečiadienis

7.45 – 15.00

 

Ketvirtadienis

7.45 – 15.00

12.00 – 13.00

Penktadienis

7.45 – 14.00

 

Kontaktai

El. paštas Rašyti

Viktorija Prokopovič Specialioji pedagogė

Kabineto Nr. 223

Darbo laikas

Savaitės diena

Darbo laikas

Konsultacijų laikas

Pirmadienis

7.30 – 18.00

7.45 – 8.05

10.40 – 10.55

11.40 – 12.15

Antradienis    
Trečiadienis    

Ketvirtadienis

 

7.30 – 18.00

7.45 – 8.05

10.40 – 10.55

11.40 – 12.15

15.00 – 17.00

Penktadienis

 

7.30 – 18.00

7.45 – 8.05

10.40 – 10.55

11.40 – 12.15

15.00 – 16.00

Kontaktai

El. paštas Rašyti

Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių ir didinti mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.

Uždaviniai

  • Pastebėti ir nustatyti mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius.
  • Padėti sudaryti kuo palankesnes ugdymosi sąlygas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
  • Diferencijuoti ugdymą atsižvelgiant į skirtingus mokinių ugdymosi poreikius bei gebėjimus.
  • Skatinti mokinių saviraišką, pasitikėjimą savimi.
  • Stiprinti mokytojų, tėvų/teisėtų vaiko atstovų gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių.

Specialiojo pedagogo veiklos funkcijos

  • Teikia pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
  • Organizuoja specialiąsias pedagogines pratybas, kuriose lavina mokinių sutrikusias funkcijas bei padeda jiems išmokti mokomąją medžiagą, taiko specialius ugdymo būdus ir metodus, atsižvelgdamas į kiekvieno mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
  • Atlieka pedagoginį vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms, bei įvertina jų mokymosi pažangą.
  • Konsultuoja mokytojus, kaip pritaikyti ugdymo programas, mokymo priemones, kaip teikti pagalbą, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją.
  • Bendradarbiauja su mokytojais, klasių vadovais, sudarant individualizuotas ir pritaikytas programas.
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, konsultuoja tėvus/teisėtus vaiko atstovus, tiesiogiai dalyvaujančius mokinio ugdymosi procese.
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.05 – 8.50
  • 2. 9.00 – 9.45
  • 3. 9.55 – 10.40
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.15 – 13.00
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.05 – 14.50